2013. július 6., szombat

Prológus.

"A szüleim azt mondják nem vagyok átlagos lány, én csak úgy fogalmaznék: Mindenem meg van ami kell."
                                                                                                                             /Sasha Brinley/

A történet egy úgymond "luxusban élő" lányról szól. Alig tölti be a 18. életévét, máris több mindent tud meg  a családjáról. Sasha soha nem volt az a beképzelt típus, de a gimiben ő a legnépszerűbb lány. Mindent megkap amire csak szüksége van, amit Brett nem vesz jó néven, vele a szülei soha nem voltak ilyen engedékenyek.
                                                                       ~..~
Brett szemszöge.~

- Anyaaa.. - ordított Sasha.
- Igen kicsim? - termett ott anya Sasha kívánságát lesve.
- Hoznál nekem még egy turmixot? - vetette be a húgom elbűvölő mosolyát a poharat anyu felé nyújtva.
- Persze! - kiáltott fel és sietett is  konyhába.
Sasha a nappaliban a kényelmes kanapén terült el. Telefonját a kezébe tartotta ami minden másodpercben rezzent egyet.
- Minek megy a Tv, ha nem is nézed? - mordultam rá.
- Hagyj! - kiáltott közben még mindig a telefonját bámúlva. Megmarkolta a mellette lévő párnát és felém hajította. Abban a pillanatban anya termett  Sasha mögött és a lány felé tartotta a turmixot.
- Nekünk nemsokára el kell mennünk! - mondta anya.
- Oké, puszi. - nyújtotta arcát, egy újabb üzenet írása közben.
- Most már abba kéne hagynod a telefonozgatást! - mordult rá anya, finoman, hogy meg ne bántsa egyetlen pici lányát. - Hívd át Miát!
- Persze, persze. Sziasztok! - motyogta és beleszürcsölt a turmixába.
-  Etesd meg a kutyádat! - jegyeztem meg és közben a vállamra vettem a hátizsákomat.
- Cupp! - tette a karfára a kezét és elkezdett integetni.
Épphogy kiértünk a ház elé, hangos zene árasztotta el az egész utcát...

Várom a visszajelzéseket! :) xoxo. Gréta.

10 megjegyzés:

  1. Kíváncsivá tettél...várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
  2. Helló! :) Szerintem mindenképp folytasd a történetet,ehhez hasonlót még nem olvastam,szóval eléggé kíváncsivá tettél.Fel is iratkoztam és láttam,hogy kértél cserét a blogomon,ezért ki is tettelek.Sok-sok szerencsét és kitartást az íráshoz! Puszi: Ana.G.♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! A támogatásodat is! :) Én is kitettelek!♥

      Törlés
  3. Szia szia! :D

    Láttam, hogy kértél cserét, és amikor rákattoltam a blogra, felfigyeltem, hogy még csak a prológus van kint, így hát beleolvastam...
    Már most nagyon megfogtál a történet egyediségével és az írásmódoddal is! *-*
    Szerintem felesleges kitenned ezt az "Érdemes folytatnom a blogot?" szavazást, hiszen egyértelmű, hogy igen ;D

    Siess az első résszel! :)
    Love, Riley Anne


    Ui.: A cserében természetesen benne vagyok, már ki is tettelek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Örülök, hogy tetszik a történet! Remélem ezután az olvasóim körében tudhatlak. :D
      Még egy kicsit várok a résszel, de meglesz! ;)
      Nálam is kint vagy!

      Törlés
  4. Drága Gréta!
    Láttam, hogy írtál Chaten, így egyből be is néztem. A traileredet látva nagyon megörültem, hogy nem egy újabb 1D fanfic, bár én is azt írok, de már kezdtem megunni, hogy mindig olyanokat látok bármire is kattintok a blogok világában.
    Szóval pozitívan indítottál, és meg is tartottad ezt a szintet, pár apró hibád ellenére is.
    Találtam pár szóismétlést, és azt is szomorúan fedeztem fel, hogy kevés a leírás, például Sasha testvérének érzelmeiről, hisz gondolom a sértettségét is be akartad mutatni, ez nekem mégsem jött át teljes mértékben. Tudom, én sem vagyok egy FantasyGirl színvonalú író, de erre figyelj oda.
    Azt kérdezted, érdemes-e folytatnod... nos, szerintem mindenképp!
    A kinézete a blogodnak nagyon tetszik, édes.
    Akkor pár jó tanács:
    - Részletezz, mindig és minden körülmények között!
    - Ne siesd el a dolgokat, legyenek a fejezetek minimum másfél oldalasak!
    - Legyen cselekmény, ne csak párbeszéd!
    Millio puszi Xx <3 és remélem tudtam segíteni <3 és nem írtam semmi bántót, mert nem állt szándékomban, mindössze ösztönözni szeretnélek és segíteni. Ha bármi kérdésed, kérésed van, nyugodtan írj nekem.
    Végül, de nem utolsó sorban, SOK SIKERT A BLOGOLÁSHOZ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a biztatásodat!:) A tanácsaidat mindenképp megfogadom! Nagyon jól esett, hogy ezt mindet, őszintén leírtad! Bátran fordulok majd hozzád tanácsért! :) ♥

      Törlés